الله....شگفتیهای خدا....الله

ببینند و بخوانند و بیدار شوند آن خرده گیرانی که خود را روشن فکر پنداشته
درباره بلاگ و خودم
الله....شگفتیهای خدا....الله

                  (((بسم الله الرحمن الرحیم)))

مطالبی که در این بلاگ قرار خواهد گرفت برگرفته از کتب و مطالب سایت های مذهبی و علمی است که در زمینه ی شگفتیهای خدا شامل احادیث،روایات و سخنان اهل علم و.... .اما نکته دیگر اینکه سعی می شود مطالبی که در این وبلاگ قرار می دهیم منابع قابل اطمینانی داشته باشند مثل قرآن کریم که بزرگترین شگفتی خدا است.
.................wonders of God.................
لطفا برای دیدن بهتر مطالب از mozilla firefox استفاده کنید.....با تشکر از دوستان خوبم

_________و من الله توفیق__________

از دوستانی که مرا لینک کردن،تشکر میکنم و دوستانی که مرا لینک نکردن بازهم تشکر میکنم .
در این بلاگ هر کسی که وارد شود دوست مجازی من خواهد بود و با افتخار زیاد لینک می شود.
از دوستان هم میخوام هر وقت آپ کردن به ما بگن تا شرمنده نیومدن نشیم....

_________و من الله توفبق__________

حرف دلم در مورد این بلاگ:
مطالبی که در این بلاگ میزنم صرفا جهت جالب بودن،عجیب بودن،شگفت انگیز بودن نیست.تلنگری بر دل ماست تا شاید بازهم در این روزگار فقط برای یک لحظه نه بیشتر فقط یک لحظه بازهم به یاد خدا باشیم.به امید با خدا بودن....

_________و من الله توفیق__________

هر کسی که بخواد میتونه از مطالب بلاگ کپی برداری کنه و اون رو در اینترنت گسترش بده با یک صلوات برای نویسنده این بلاگ---یاسین کوچک

_________و من الله توفق___________

در مورد خودم:
من اهل شهر مقاومت هستم یعنی دزفول...
21 سالمه....رشته کامپیوترم...
و خوشحال میشم شما در مورد دزفول بیشتر بدونید برای همین در بلاگم از شهرم توضیح میدم.....
راستی یکی از چیزهای معروف شهرم رودخانه دز است...بهتون توصیه میکنم بیاین و یک شنای خوب هم بکونید...
در کل برای همه شما ها آرزو یا بهتر بگم دعا میکنم تمام مشکلاتتون رو خدا حل کنه.

و من الله توفیق.....

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۲، ۱۶:۰۹ - نقـ طه
    سلام .
لینک دوستان
شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۳ ب.ظ

زایمان عقرب دیدید!!!!!

بسم الله الرحمن الرحیم


تصور کنید که کودکی به شما بگوید عقربی در پشت کت شما است و دارد از آن بالا می رود،چه می کنید؟ حرفش را نشنیده می گیرید و به کار خود می رسید؟ نه هرگز این کار را نمی کنید. شما بیدرنگ کت خود را در می آوریدو عقرب را جستجو می کنید.

حال اینکه به حرف آن کودک یقین پیدا نکرده بودید و فقط احتمال دادیدکه شاید راست بگوید.عقل تو چون احتمال خطر بزرگی را حس کرد به تو دستور داد که احتیاط کنی و به دنبال عقرب بگردی،حال اینکه عقربی هم وجود نداشته  باشد.

حال چطور می توانی به سخن صد و بیست و چهار هزار پیامبر که همه رسیدن روز رستاخیز را خبر می دادند نادیده بگیری وخود را برای آن روز آماده نکنی و چطور میتوانید به بزگترین شگفتی خدا که قرآن است بی توجه باشید!!!

یک نکته جالب از برادرم:

تمام عقرب هایی که بچه به دنیا میارن نر هست یعنی عقرب ماده درون کمر عقرب نر تخم ریزی میکنه و عقرب نر از اونها مراقبت میکنه!!!!!

(((((براستی که این دنیا زیباست و از همه زیباتر خدای ماست)))))


عقرب نرقبل از زایمان
عقرب


پشت عقرب نر شکافته می‌شود تا بچه‌ها از آن خارج شوند

عقرب


بچه ها در حال خارج شدن هستند

عقرب


بعد از پایان یافتن وضع حمل، پشت عقرب نرهمانند روز اول بر می‌گردد و درست می‌شود !

عقرب


آیا این تصاویر گواهی بر این نیست که این دنیا بیهوده آفریده نشده و همه مخلوقات خدا زیباست حتی ترسناک ترین آنها.

موافقین ۱۷ مخالفین ۱ ۹۲/۰۴/۲۲

نظرات  (۶۲)

سلام
من
با این مطلبت خیلی حال کردم عیول
ی خواهش داشتم
از این ب بعد پست جدید گذاشتی خبرم کنی بیام
البته بی زحمت
پاسخ:

سلام...

حتما بهت میگم...

و من الله توفیق...

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۳ امیررضا دره باغی
یا اباالفضل
خدا نصیب نکنه
پاسخ:
الهی آمین...
ممنون که اومدی...

سلام دوست گرامی

واقعا پست جالبی بود و شگفت انگیز

با افتخار لینک شدید

پاسخ:
سلام....
ممنون...
منم شما رو قبلا لینک کردم...
بِسْمِ اللهِ الَّذِی لا أرْجُو إلاّ فَضْلَهُ ، بـنـام خـــدا یــى کـه جـز فـضـلـش امـیـدى نــدارم چــه آرامــشِ بــهــشــتــــ گــونــه ای دارنـــد لـحـظـه هــایــی کــه سرشــارنــد از تـــو ·• خـــــدا•·


واقعا عالی بود...
هم نوشته و نوع استدلال و بیان
و هم ماجرای تولد عقرب ها

ممنون و تشکر
در پناه حق
پاسخ:
ممنون که اومدی...
شگفتیهای خداست دیگه...من کاره ای نیستم...
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۱ چینی نازک تنهایی

سلام.

ممنون از دعوت گرم و مطالب بسیار زیباتون.

با اجازه لینکتان کردم ، خوشحال می شم لینکم کنید [گل]

التماس دعا .

پاسخ:
سلام...
ممنون که اومدی...
منم شما رو کردم...
سلام با موضوع به کاربردن وازه امام برا غیر معصوم در خدمتیم
حق با علی ست
پاسخ:
سلام...
اومدم...
یاعلی...
سبحان الله..
باز هم بسیار عالی بود.
مرد میخواد اینطوری بتونه برنامه نویسی کنه واسه تک تک موجودات عالم..
خدایا چقدر حواست بوده به همه چی!!!
پاسخ:
خیلی قشنگ بود....یه مثال کامپیوتری...
خیلی خوشحال شدم....
ممنون..
۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۱ سوشیانت ...
الله اکبر
پاسخ:
الله اکبر...
و من الله توفیق...
الله اکبر 
مو به تنم سیخ شد
پاسخ:
تازه اولشه...
و من الله توفیق...
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۱ محمد جواد ابراهیمی
سلام
نظر قبلی من کووووو؟
پاسخ:
سلام....
واقعا شرمنده....خصوصی برام فرستادی فکر کردم نمیخای ثبتش کنم و پاکش کردم....
بازهم شرمنده....خیلی ببخشید...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۳ محمد ابراهیم نامدار
سلام. نماز روزت قبول. خوش اومدی. با اولین پستت که ترکوندی ،منتظر پستهای قشنگ دیگت هستیم. یا علی
پاسخ:
سلام...
ممنون که اومدی....
شگفتیهای خدا در راه....
یاعلی...

باسلام

چقدر عقرب به جامعه اضافه شد؛ خدا رحم کنه . . .

باید از دست عقرب های زمانه به خدا پناه برد . . .

یاعلی . . .

پاسخ:
سلام...
راست میگی ...تا حالا دقت نکرده بودم....
یا علی...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۶ فرزند آدم
واقعا شگفت انگیزه ..
به نظر من خودماهاهم شگف انگیزیم..حالا اگه بخوایم دقیق شیم که دیگه معرکست..
لینکتون کردم
موفق باشید
پاسخ:
آره حق با شماست....ما تو خودمون موندیم....
منم شما ردو لینک کردم...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۹ اسوه رسول
سلام
خوشحالم که دوباره اومدی. امیدوارم مثل همیشه ما رو از مطالب پربارت بهره‌مند کنی. با اجازت وبلاگت رو لینک کردم.
پاسخ:
سلام...
منم خوشحالم که اومدی...
چشم حتما....منم شما ردو لینک کردم...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۰ محمد معین صادقی راد
سلام
طاعات مقبول حق
پست اخلاقی خلقتی مفیدی بود
موفق باشید
پاسخ:
سلام...
عبادات شما هم قبول حق...
شگفتی خداست...
ممنون...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۶ بیقرارشهادت
همه خلقت خدا زیباست
ولی نیش عقرب را بد جور چشیده ایم
پاسخ:
آره...
تو این دنیا خیلیها از عقرب بدترند....
ممنون...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۸ سید امیر علی حیدری
سلام بنده خوب خدا
عالی بود قلمتان مستدام
با افتخار لینک شدید
یا حق/.
پاسخ:
سلام گل خدا...
منم شما رو لینک کردم...
یا علی...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۰ ღ فاطمه ღ
سلام علیکم
ممنون که اطلاع دادید
خیی جالب بود
یاعلی..
پاسخ:
علیک سلام...
ممنون...
شما هم آپ کردین اطلاع بدین...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۱ فاطمه(پنجره)
سلام
طاعات قبول

راستش ترسیدم از این عکس ها!نمیدونم شاید ترس درست نباشه ولی کلا دلم ی جوری شد!!
ولی نمیشه ندید این خلقت خدا رو که ، میشه؟
پاسخ:
سلام...
ممنون...
زیاد هم ترس نداره...
شگفتیهای خدا ترسناک وزیبان...
ممنون که اومدی...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۰ محمد جواد ابراهیمی
سلام
خیلی خیلی زیبا و آموزنده بود
استفاده کردیم
با اجازه برش داشتم
وب خوب شما لینک شد
قابل بودیم لینک نمایید
پاسخ:
سلام....
ممنون...
منم شما رو لینک کردم....
با سلام و ممنون از اولین حضور گرم و پر برکتتان ....

و بعد 

یاد این آیه شریفه افتادم که می فرماید :

( ربنا الذی اعطی کل شی خلقه ثم هدی ) " طه 50 " :

پروردگار ما کسى است که هر چیزى را خلقتى که درخور اوست داده سپس آن را هدایت فرموده است .
اشاره به هدایت تکوینی عام دارد 

پاسخ:
سلام...
ممنون که مطلب رو با قرآن ادامه دادی...
امیدوارم بتونم این راه رو ادامه بدم...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۳ سوخته دلان
خیلی قشنگ خدایا دمت گرم
پاسخ:
ممنون...
خدا با ماست...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۱ ابراهیم ایلخانی
فتبارک الله احسن الخالقین....
پاسخ:
ممنون که اومدی...
بازهم تشریف بیارین...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۳۹ جابر رضاپور
سلام خیلی عالی بود علمی و عملی
پاسخ:
سلام...
ممنون...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۴ رها پاک سرشت
سلام  خیلی جالبناک بود......
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۸ فرشته ابراهیمی
سلام خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی جالب و زیبا بود. خسته نباشی.
با افتخار و با اجازه لینک شدی.
پاسخ:
سلام....
شما هم خسته نباشید....
منم شما رو لینک کردم...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۹:۱۰ فیلسوف فوضول

فتبارک الله احسن الخالقین.....

خوش اومدین به خونواده ی بزرگ وبلاگ نویسان...:)

پاسخ:
ممنون....به امید پیروزیهای بیشتر...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۰ صابر قاضی خانی
سلام یاسین جان
اومدم ببینم مطلب جدید زدی یا نه ...
که نزدی ، پس اعلام حضوری کردیم
منتظر خواندن شگفتی ها ی جدید هستیم
پاسخ:
سلام صابر خان...
ممنون که خودت میای سر میزنی...
سلام...
مبارک باشه انشاالله...
اتفاقا با پست خیلى خوبى هم شروع کردین...
یاد معاد...
موفق باشین...
یا على...
پاسخ:
سلام...
معاد چیزیه که خیلیها فراموش کردن....
باز هم ممنون...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۲ روح الله فاضل
سلام علیکم
متن ابتدایی درباره معاد بسیار زیبا بود.... ایوالله!
پاسخ:
علیک سلام...
ممنون...شگفتیهای خدا زیباست...
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۱۹ کلام امیر
سلام
فتبارک الله احسن الخالقین
....



پاسخ:
سلام....
ماشالله چقدر این جمله رو میگن...
فراتر از اینهاست...
پروردگارا...عظمتت را شکر...چقد عجیب و وحشتناک
سلام...وبلاگ نو مبارک...ممنون
پاسخ:
سلام.....
ممنون که اومدی....
...
پاسخ:
...
ممنون...
بسم الله الرحمن الرحیم

"ان الله علی کل شی قدیر"
پاسخ:
ممنون که اومدی....
و من الله توفیق....
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۵ سـیـد مـحـمــد

فتبارک الله ..............


:|

پاسخ:
احسن الخالقین....
ممنون...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۰ حضرت مادر.سـ
سلام
استغفر الله الذی لا اله ال هو الحی القیوم بدیع السماوات والارض من جمیع ظلمی و جرمی و اسرافی علی نفسی و اتوب علیه...
پاسخ:
علیک سلام...
براستی قرآن بزرگترین شگفتی خداست...
سلام علیکم
خیلی زیبا بود تا حالا چنین چیزی ندیده بود
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
علیک سلام....
شگفتیهای خدا زیبان....
منم شما رو با افتخار لینک کردم....
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۴ زهرا رستگار
سلام
خوش اومدین ب جمع وبلاگ نویسا..
پیروز و سربلند باشید!
پاسخ:
سلام...
ممنون...در پناه حق...
زیبا و چندش آور!
پاسخ:
آره...ولی همش زیباست...
ممنون که اومدی...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۴ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
فتبارک الله احسن الخالقین...

سلام علیکم
جالب و ترسناک بود!
پاسخ:
علیک السلام...
جالب و زیبا....ممنون ...
تبارک الله احسن الخالقین
پاسخ:
 مخلوقات خدا فراتر از اینهاست.... ممنون 
سلام.

جالب بود.

ممنون.
پاسخ:
سلام....

ممنون که اومدی....
سلام
طاعات و عبادات شما هم قبول!
منزل جدید مبارک!

بله البته ما هم خوشحال می شویم بیاییم وبلاگ شما:) چند وقتی بود دلمان برای وبلاگ قرآنیتان تنگ شده بود ولی وقت و حوصله نداشتیم دنبال نشانی تان بگردیم
چه خوب خودتان آمدید:)
پاسخ:
سلام...
ممنون....عبادات شما قبول حق...
خیلی خوشحال شدم که اومدی......انشالله قرآن پشتوانه زندگیتون باشه....
ومن الله توفیق...

فتبارک الله احسن الخالقین.

____

گیسوان تو شبیه است به شب؛ اما نه،

شب که اینقدر نباید به درازا بکشد!
.
.
.
التماس دعا!
پاسخ:
قشنگ گفتی...
برام دعا کن...محتاجیم به دعا....
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۰ بیدار بیقرار
 آیا می‌دانید قرآن ذکر است انا نحن نزلنا الذکر (حجر، آیه 9) و اعراض از آن زندگی نکبتی را به بار آورد (و من اعرض عن ذکری فان له معیشة ضنکا) (طه، آیه 124)
با نامه پراز گلایه ی  آقای قرائتی به روزم
پاسخ:
ممنون که اومدی....
اومدم....
فتبارک الله احسن الخالقین...

سلام و رحمت خدا...
پاسخ:
احسن الخاقین.....
و من الله توفیق...
وای .یعنی این همه آدم نمی دونستن زایمان عقرب چه طوره.انظر الی ابل کیف خلقت
پاسخ:
منم نمیدونستم....

۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۵ حضوری برای ظهور
سلام
زیبا بود من که تا حالا ندیده بودم
موفق باشید
التماس دعا
پاسخ:
سلام...
ممنون...
محتاجیم به دعا....
سلام

ممنون جالب بود.
پاسخ:
سلام....
شگفتیه خداست....
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
جل الخالق!
پستتون قشنگ بود ولی من از این جور حیوونا خوشم نمیاد کفر نباشه همه ی مخلوقات خدا زیبان! فقط من یه جوری میشم وقتی بهشون نگا میکنم.
موفق باشین.


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام....
ممنون....منم زیاد خوشم نمیاد...خودم هم از بعضی چیزها میترسم...
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۳:۳۲ سعید براتی

سلام-

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

بسیلر جالب و عبرت آموز بود.

موفق باشید

پاسخ:
سلام....
ممنون...
واقعا خدا بزرگه....
به امید حق....
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۳ فائزه سعادتمند
بذارید صادقانه بگم...
اولین چیزی که از زبونم خارج شد و وصف حالم بود بعد از دیدنش لین بود:
یاااااااااااااافاطمه زهرا!
-
چه خدایی داریم بخدا!
پاسخ:
ممنون که اومدی....
جمله هایی که بعد از دیدن مطلب گفتی....خیلی خیلی زیباست.....
یا فاطمه زهرا!!!
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۸ سجاد عبدی
الله اکبر
:)
پاسخ:
الله اکبر....
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۲ نازنین روانبخش

وااااااااااااااااای

پاهام سر شد !!!

تو زندگیم از هیچی ب اندازه عقرب نمیترسم ...

چی بود این ...

پاسخ:
عقرب که قشنگه....فقط اگر نیش زد....دیگه...باخودت....
ممنون که اومدی...
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۹ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
عالی بود
لینک؟
منتظرم
التماس دعا
یا حق
پاسخ:
سلام....
ممنون...
شما رو لینک کردم....
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۲ خانم چادری
خیلی زیباست... قدرت خداوند خیلی زیباست.
پاسخ:
جمله کوتاه اما زیبا....
ممنون...
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۹ جهان کوچک
سلام . مطلبت خیلی جالب بود و یکی دیگه از عظمت های خدا رو به ما نشون دادی ممنون.
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۷ رها آرزوهای نزدیک

خیلی جالب بود!

پاسخ:
ممنون....
زیبا
پاسخ:
بازهم ممنون....
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۰ صابر قاضی خانی
سلام بزرگوار
واقعا بعد از مدت ها یکی از زیباترین و شگفت انگیز تیرن مطالبی بود که خوندم ...
اصلا هم نمی دونستم عقرب ها اینگونه زایمان می کنند ...
عالی بود ... خدا بزرگ رو بابت همه ی نعمت ها و نشانه هاش شاکرم
التماس دعا



راستی یادم رفت بگم که نشریه رو هم آماده کردم و تحویل دوستان دادم ...
بد قول نشدم
پاسخ:

سلام صابر خان...

ممنون که اومدی....

میدونم در جریان هستم....

التماس دعا....

 واااااااااااای ... سبحان الله

 اولین مطلبت عجب ترس آور بود

پاسخ:
واقعا....سبحان الله...
شگفتیهای خدا ترسناک و هم جالب هستند...
ممنون که اومدی...
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۱ سجاد تنگی
سلام یاسین جان
خیلی عالی بود . من نمیدونستم این طوره .
حکمت خدا ، خدا چقدر بزرگه .

پاسخ:
سلام سجاد خان...
هر روز یه چیز جدید پیدا میکنم....
واسه خودم هم عجیبه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">